Alla vägar leder INTE till Rom

Vi får ursäkta för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna, det beror nog på att vi båda varit trötta efter att vi kommit hem från jobbet. Kan i alla fall säga att bubbelpoolen varit aktivt återkommande dessa dagar. Största händelserna de senaste dagarna har nog varit att Martin kört bil i USA för första gången = däckskrik => överraskad Josef. Idag gjorde vi ett besök till North American Warhorse, vilket är en skapligt stor fordonshandlare. Vi besökte efter det en affär här i närheten av hotellet. Det som inhandlades denna shoppingrunda var: Tränings T-shirts, strumpor och tändstift. De senaste dagarna har även bjudit på några spännande hemfärder eftersom det finns lite olika avfarter att välja på om man färdas på Interstate 81, som ni förstår leder inte alla dessa till hotellet... Imorgon efter jobbet väntar en resa med Dan och hans polare till något ställe som det tar ungefär 2,5 timme att åka till där det kommer visas 2010-års nyheter inom bland annat skoterkläder och övrig utrustning m.m. (Åtminstone en av oss är överlycklig över detta). Nu väntar som vanligt bubbelpoolen sedan blir det till att sova för att orka med en spännande morgondag.

Hoppas alla har det bra!

Med vänliga hälsningar från fel sida Atlanten!

Kommentarer
Postat av: Farzan

Tjenare virrpannor! Tur att man har en riktig Yankeebil med navigator när man kommer till US. He he

2009-10-03 @ 23:19:53
Postat av: Catrine (;

Här har ni lite info grabbar som jag fått av en vän. Lev livet! //Catrine



Hej Catrine!:)

Låter som att du har det toppen i Florida, själv börjar man fundera på om man måste ta fram vinterjackan snart..

Anledningen till att jag kontaktar dig är för att det är jag som tar hand dom försäljningen av biljetter till Studentkryssningen den 20-21 mars 2010. Och jag tänkte om du eller några andra treor på Göransson är intresserade av att köpa en biljett?

Arrangören är www.funcruises.se. Jag har redan haft en försäljning idag och då sålde jag nästan mer än hälften av biljetterna. Och eftersom ni kommer vara borta en lång tid till tänkte jag att jag kunde eventuellt lägga undan några biljetter till er om ni är intresserade av det.

Här är länken till priserna av hytterna: http://www.funcruises.se/arrangemang/studentkryssningar/studentkryssningar_priser.php

Och här är länken för beskrivningen av hytterna:

http://www.funcruises.se/arrangemang/studentkryssningar/studentkryssningar_fartyget.php

De hytter som tagit slut är E4 och A4.

Vore jättesnällt om du kunde sprida detta vidare till resten av treorna:) Och som sagt, be dem kontakta mig på mail om de är intresserad av att jag lägger undan en biljett till dem.



Kram

/Sanna [email protected]

2009-10-07 @ 04:05:09
URL: http://cinflorida.blogg.se/
Postat av: Josef

Farzan: Otrooligt manligt med gps...

2009-10-08 @ 03:18:51
Postat av: Farzan

Josef, nu vet du hur det är att vara utan GPS:

"Den som söker, han letar...."

Respektera Farzans besluuuut!



Nu får ni uppdatera era medmänniskor om vad som hänt er denna vecka, vi är inte nyfikna men intresserade:-)



2009-10-08 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0